2025-02-04 godz: 16:48
Od
avatar-urlT.K.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu należnych środków

Brak zwrotu środków za zwrócony towar. Korespondencja email: do kontakt 14 sty 2025 07:21 (21 dni temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry. Dokonałem zwrotu części zakupu przesyłkę odebrali Państwo 13,12,2024 do dziś nie otrzymałem zwrotu środków. nr przesyłki Inpost 600000756415136031402542 Proszę o wyjaśnienie. Odpowiedz: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. do Stone Skirts Customer Service 31 sty 2025 21:06 (3 dni temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry. Z przykrością ale muszę powiadomić organy ścigania jeżeli 3 lutego należny mi zwrot środków nie będzie na moim koncie. Stone Skirts Customer Servicekontakt@stoneskirts.pl do mnie 3 lut 2025 08:55 (1 dzień temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry, W związku ze zmianą platformy płatniczej na inną, prosimy o podanie numeru konta bankowego, na które możemy wykonać zwrot płatności ręcznie. Prosimy o przesłanie danych do przelewu w odpowiedzi na tę wiadomość. Dziękujemy za współpracę i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Stone Skirts o Stone Skirts Customer Service 3 lut 2025 17:07 (1 dzień temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Alior Bank T....... K.......... ( tu numer mojego konta) lub blikiem tak jak była dokonana płatność ( tu numer telefonu) ps. Panie [dane usunięte przez moderatora] to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]trochę żyję na tym świecie i takiego pokrętnego tłumaczenia jeszcze nie słyszałem . Proszę nie robić z ludzi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Czekam do godz. 12.00 wtorek 04.02.2025 pieniądze mają być zaksięgowane na moim koncie jak to zrobicie mnie nie interesuje . Podpowiem żebyście mogli uniknąć ucieczki w dalsze pokrętne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]istnieje coś takiego jak przelew natychmiastowy więc proszę się wykazać. O godz. 13,30 jestem w prokuraturze ze zgłoszeniem . Nie pozdrawiam. Stone Skirts Customer Servicekontakt@stoneskirts.pl do mnie 4 lut 2025 09:59 (8 godzin temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Super, dziękuję bardzo. Przekazałem informację do działu księgowego. Ja z kolei Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts I to by było na tyle szkoda czasu na takiego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przedsiębiorcę.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]