2025-02-04 godz: 11:46
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Otwarta

Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy

Dokonałam zwrotu zamówionych klocków, ale nie otrzymałam pieniędzy. Proszono mnie o dane wielokrotnie. Za każdym razem je podawałam, jednak odpowiedzią było kolejne zapytanie o dane. Mam wrażenie, że rozmawiam z botem. Na numer nie idzie się dodzwonić. Paczkę sklep na pewno otrzymał z powrotem, tym bardziej, że ten sam zestaw właśnie przecenili o 200zł (kupiłam go za 520zł), więc pewnie sprzedają mój zestaw jako outlet. Niedługo zgłoszę sprawę odpowiednim organom.


Wiadomości [1]

2025-02-04 godz: 14:13
Od
pilkomania.pl

Witam, rozumiemy, że kontaktowali się Państwo z działem reklamacji. Zweryfikujemy co zostało ustalone i na jakim etapie zatrzymała się Państwa sprawa.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]