- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Na stronie pilkomania.pl złożyłem zamówienie DDL-806F6_20240905183655 | Klocki Ideas Biało-Czarny Kot 1710szt | 294,99 zł - 1 szt. plus wysyłka dpd 19,99 Na drugi dzień dostałem maila z nr wysyłki, jednak nie znalazłem takiego wysyłki w dpd, nie odpisują na maila. Skłaniam się ku zwrotowi pieniędzy.
Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, Państwa przesyłka jest w drodze. W ramach wynagrodzenia proponujemy dla Państwa rekompensatę w wysokości 50% wartości zamówienia.
Kiedy dostanę przesyłkę? Dokładnie kiedy? Uwierzę jak zobaczę swoje zamówienie u siebie, bo cierpliwość już się kończy
Proszę też o pokazanie nr przewozowego zamówienia
Witam, według systemu śledzącego widzimy, że Państwa przesyłka powinna dotrzeć w przyszłym tygodniu. Maksymalnie do 21.12.2024 roku.
Nie chciałem zapewnień, tylko dowód w postaci nr listu przewozowego i nadal na niego czekam
Witam, wobec tego przekazujemy Państwu numer do śledzenia przesyłki: LS989408362NL i prosimy serdecznie o kontakt mailowy z obsługa naszego sklepu.
U jakiego to jest przewoźnika?
Witam, przesyłkę doręczy kurier firmy pocztex.
Niestety taki nr przesyłki nie znajduje się na ich stronie
Witam, ponieważ przesyłki nie ma jeszcze w kraju.
To w między czasie czekam na zwrot mojej rekompensaty 50% mojego zamówienia za te niedogodności
Witam, wobec tego prosimy o podanie danych by wykonać rekompensatę: - numer konta: - kwota:
81 1470 0002 2605 8381 1000 0001 kwota 150 zł
Witam, zlecam przelew rekompensaty.
Połowa wartości zamówienia wpłynęła na konto, teraz czekam na dostawę przesyłki
Witam, rozumiemy, czekamy na dalszy etap rozwiązania sprawy.
Dzień dobry, co z moją przesyłką? Jeżeli ma dotrzeć do 21.12 to powinna być jutro przynajmniej w kraju, a nie widać jej u przewoźnika?
Witam, Państwa przesyłka jest cały czas w transporcie, najmocniej przepraszamy za opóźnienia. Serdecznie prosimy o kontakt mailowy.
Napisałem na maila, ale nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi. Podane przez Was nr przewozowe paczki od kilku dni nie zmieniają miejsca położenia. Coraz bardziej wątpię, że cokolwiek zostało wysłane.
Witam, ponieważ przesyłka znajduje się w sortowni i lada moment wyruszy w dalszą drogę. Poniżej umieszczam link z aktualnym położeniem: https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=LS989408362NL&otherMailNoList=
Przesyłka dzisiaj została dostarczona do mnie. Jednak jest jeszcze kilka problemów. Dlaczego klocki przyszły bez opakowania/kartonu? Dlaczego przyszły tak późno? O wiele za późno. I dlaczego musiałem jeszcze za nią dopłacić ?
Witam, prosimy o zachowanie potwierdzenia dodatkowej opłaty, my zwrócimy Państwu dodatkowe koszty.
Przesyłka dzisiaj została dostarczona do mnie. Jednak jest jeszcze kilka problemów. Dlaczego klocki przyszły bez opakowania/kartonu? Dlaczego przyszły tak późno? O wiele za późno. I dlaczego musiałem jeszcze za nią dopłacić ?
Witam, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, tak jak napisaliśmy wcześniej prosimy o zachowanie potwierdzenia dodatkowej opłaty. My wykonamy zwrot dodatkowych kosztów.
Chciałbym tą sprawę załatwić polubownie. Dlatego po konsultacjach z moim prawnikiem doszedłem do wniosku, ze odpowiednim wyjściem z tej sytuacji, czyli za mocno opóźnioną dostawę, brak opakowania oraz za dodatkową opłatę przy odbiorze paczki, będzie zadośćuczynienie w kwocie 100zł. Wtedy uznam sprawę za rozwiązaną i nie będę dochodził swoich praw dalej. W sprawie mojej reklamacji wysłanej na mail reklamacjeecomm@gmail.com nikt nie odpowiedział
Witam, według informacji od naszego działu zajmującego się reklamacjami, że przelew został zlecony. Środki powinny być zaksięgowane maksymalnie do 3 dni roboczych.
Chciałem się dowiedzieć jaka jest kwota przelewu?
Witam, kwota jest zgodna z tą co ustalili Państwo z działem reklamacji.