2024-11-16 godz: 23:13
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Otwarta

zwrot

dokonałam zamówienia ktore otrzymałam w dniu 30 pażdziernika były to kozaczki damskie długie produkt nie spełnia moich oczekiwań opłaciłam blikiem kurjerowi Inpost z Krakowa [dane usunięte przez moderatora], 149 zł tego samego dnia przez usługi kurjerskie Epaka odesłałam produkt na podany adres Czernakowska 11 00-453 Warszawa podany jest nr tel +48534400591 zapłaciłam 25 zł co dziennie po kilka razy dzwonie na ten numer bez skutku 14 listopada musiałam ponownie zapłacić 25 zł ponieważ paczka wruciła spowrotem do mnie to jawne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] nie odbierają wogóle telefonu zero kontaktu ze sprzedawcą oczekuję aby firma podała dokładny adres do zwrotu a przede wszystkim zwrot całej sumy 149 zł nie mówiąc o kosztach które poniosłam 50 zł


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]