- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I taki status widniał przez trzy miesiące. Przychodziły powiadomienia z banku, że sklep wpłacił pierwszą ratę, potem drugą. Zapłaciłem trzecią, kiedy stała się wymagalna. Kolejne próby kontaktu ze sklepem kończyły się niczym - zwrot nadal nie był rozliczony. Skorzystałem z pośrednictwa strony konsumersi.pl Po zgłoszeniu sprawy przez stronę, sklep 24.09 przysłał faktury korygujące na kwotę zakupu pralki i jej ubezpieczenia, pozostawiając tylko kwotę za usługę wniesienia i montażu pralki. 1.10 Alior bank przysłał przedsądowe wezwanie do zapłaty całej pozostałej do zapłaty kwoty rat kredytu, tj. 2533,75. Specjalistka ds Obsługi Zamówień ze sklepu zapewnia, że środki zostały, cytuję, "uwolnione do banku" 24.09, natomiast moje prośby o przedstawienie jakiegokolwiek weryfikowalnego potwierdzenia takiego przelewu zostały zignorowane. Zamiast tego przysłano kolejną fakturę korygującą na 139 zł, tj. na kwotę usługi. Oczekuję od sklepu NATYCHMIASTOWEGO rozliczenia z bankiem i przedstawienia dowodu takiego rozliczenia.