Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Dnia 16.07.2024 zakupiłam w sklepie internetowym Fasardi sukienkę.W tym samym tygodniu sukienka została zwrócona wraz z paragonem i formularzem zwrotu w dniu 25.07.2024 dostałam e-mail że zwrot został rozpatrzony pozytywnie oraz że zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni .Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Firma Fasrdi nie odpowiada na moje email ani nie odbiera telefonów po mimo wielu kontaktów . Proszę o pomoc w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze


Wiadomości [2]

2024-10-02 godz: 22:52
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-10-10 godz: 12:35
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot zrealizowany.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]