2024-10-02 godz: 11:01
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

brak dostawy zamowienia

Dnia 25 maja zamówiłam 3 koszulki medyczne z nadrukiem . Dokonałam płatności online . Nie otrzymałam zamawianego towaru w wyznaczonym terminie . Próbowałam skontaktować się telefonicznie ale nie odbierano telefonu , a po pewnym czasie już słyszałam że podany numer nie istnieje . Pisałam maile , na początku mnie zwodzili że zaraz wyślą towar ,a później nie odpowiadali na nie . Nie mam towaru ani pieniędzy . Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy . Liczę na to że odzyskam swoje pieniądze


Wiadomości [1]

2024-10-02 godz: 22:35
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]