- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Kurier stwierdził, że pod moim adresem ktoś zadecydował o odmowie przyjęcia owej paczki. Wtedy nikt nie znajdował się w mieszkaniu. Rozmawiałem z kurierem, kolejnego dnia, który stwierdził, że paczka zostanie dostarczona po 12. Oddzwoniłem ok 12 i stwierdził że ze mną nie rozmawiał, i jakiś błąd sprawił że rozpoczeła się procedura zwrotu. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się że jeśli paczka rozpoczyna procedurę zwrotu już nie może do mnie wrócić. Nie zostałem jakkolwiek poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji. Moja reklamacja została odrzucona, ponadto nie otrzymałem informacji w terminie o rozpatrzeniu owej reklamacji tj. 30 dni. Z pewnością ktoś o zdrowych zmysłach spędza swój wolny czas mozolnie wybierając ok 10 produktów specjalistycznych z Aliexpress z Chin, oczekując około 2-3 tygodni licząc się z brakiem jakiekolwiek rekompensowania w przypadku nie odebrania paczki wydając około 400 zł i rezygnując z jej odebrania bo nie. Nie ma tam jakiejkolwiek informacji o tym kto i jak odmówił odebrania, godziny odwiedzin przez kuriera ani nawet pokwitowania czy potwierdzenia. Oczekuję rekompensaty pełnej kwoty za utracony i odesłany towar do CHIN