2024-05-13 godz: 08:47
Od
avatar-urlP.F.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot zamówienia 7675

Otrzymałam od firmy produkty, które były za małe. Zgodnie z regulaminem zwrotu przesłałam informacje mailową z prośbą o przesłanie mi adresu na który mogę zwrócić paczkę. Na pierwszą wiadomość otrzymałam odpowiedź iż firma chce abym zachowała ubrania za które nie otrzymam zwrotu wydanych przeze mnie środków i zaproponowała mi 50% rabat przy zakupie kolejnych produktów. Kiedy odpisałam iż takie rozwiązanie nie jest dla mnie satysfakcjonujące zostałam poproszona o przesłanie zdjęć produktów co też uczyniłam. Następnie czekałam na rozpatrzenie mojej sprawy przez prawie miesiąc. Po miesiącu otrzymałam odpowiedź iż mogę uzyskać voucher. Oczywiście odpowiedziałam firmie iż takie rozwiązania nie są dla mnie akceptowalne i powołałam się na regulamin zwrotu w którym zapisane jest iż zwrot będzie dokonany tym samym sposobem co zapłata za produkty. Po mojej wiadomości otrzymałam informację iż zgodnie z polityką firmy nie ma możliwości zwrotu odzieży. Oczywiście zgodnie z prawem konsumenta mam prawo do odstąpienia od umowy i to zgłosiłam do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z zakupionymi towarami. Oczekuję iż firma wywiąże się ze swoich zobowiązań wobec mnie jako klientki, umożliwi mi zwrot towarów oraz zwróci środki. Również oczekuję iż usunie ze swojej strony internetowej mylące komunikaty jak możliwość zwrotu do 14 dni wyświetlające się zarówno na stronie głównej jak i będące w regulaminie zwrotu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]