Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-21 godz: 07:21Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia Zamówiłem bransoletkę za którą zapłaciłem 250zl , czas realizacji zamówienia miał być 3-4 dni roboczych. Na dzień dzisiejszy minęło już 1,5 miesiąca i zamontowanie nie dostarczone. Brak kontaktu z firmą
2024-10-21 godz: 06:31Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 23.09.24 zamówiłam u tejże firmy kombinezon. Kiedy przyszedł okazał się za duży. Natychmiast napisałam do sklepu o chęci zwrotu towaru z powodu złego rozmiaru i nadałam paczkę w dniu jutrzejszym . Sklep odebrał towar 28. 09. 24. Dostałam informację ,że w ciągu 3 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety tak się nie stało. Pisałam kilkakrotnie, ale tak naprawdę była cisza , brak reakcji na FB czy to na e-maile. Tel nikt nie odbiera.. Po 3 tygodniach upominania niestety nie mam nadal pieniędzy. Jestem zrozpaczona. Cała kwota za towar z odsylka wyszła mnie na 223zl. . Nie są to duże pieniądze, ale dla mnie tak. Zwłaszcza , że dopiero co urodziłam dziecko a kombinezon miał być na chrzciny. Nie mam ani ubrania ani pieniędzy . Nie polecam formy. Bardzo dużo klientek [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuję zwrotu należnych mi pieniędzy łącznie z odsetkami za opóźnienia i stres.
2024-10-21 godz: 06:14Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlV.R.
brak danych kontaktowych do zwrotu Chciałabym dokonać zwrotu jednak firma nie odpowiada, a numeru telefonu nie ma nigdzie podanego
2024-10-20 godz: 19:59Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.L.
Zakup 3 ubrań Z zamówionych i opłaconych 3 rzeczy dostałam 2 i mimo wielu e-maili i prób nawiązania kontaktu nie otrzymałam środków za niewysłany towar.Otrzymalam e-mail w którym obiecano mi zwrot pieniędzy których mimo upływającego czasu nie przekazano.Napisałam prawdę o pani na stronie sklepu na FB i zostałam zablokowana.Zamierzam nagłośnić sprawę i przedstawić Rzecznikowi Praw Konsumentów.Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie…[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-10-20 godz: 17:40Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaruStrony AnnaKraków są zamknięte a chcę zwrócić zakupiony płaszcz. Płaszcz miał być w rozmiarze 5Xl a przyszedł może w rozmiarze M.
2024-10-20 godz: 14:20Publiczna
Zamknięta
Niewysłane zamówienie, brak odpowiedzi na maileZłożyłam zamówienie 15.09.2024 na Vision-Hub. Po 2 dniach dostałam maila z numerem oraz szczegółami zamówienia. Dodatkowo była informacja, że „produkt został zarezerwowany”. Kontaktowałam się dalej w tej sprawie ale od 22.09.2024 nie dostałam żadnego innego maila w tej sprawie, mimo że kontaktowałam się wiele razy. Pokazywało mi nawet, że nie dostarczają się moje maile w tej sprawie, tak jakby ktoś mnie zablokował. Minął już ponad miesiąc od złożenia zamówienia, a ja ani nie mam zamówionego produktu, ani moich pieniędzy. Życzę sobie wysłania zamówionego produktu lub zwrotu pieniędzy.
2024-10-20 godz: 12:10Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.M.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane zakupyDnia 27.09.2024 Firma La Sagil przyjęła zwrot zakupionych przeze mnie 2 kompletów dresów o wartości 236,60zł do dania dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki, na podany nr kontaktowy nikt nie odpowiada na podany mail kontaktowy również nikt nie odpisuje.
2024-10-20 godz: 11:01Publiczna
Rozwiązana
Firma nie oddała pieniędzy za zwrcony towar11/07 zgłosiłam firmie zwrot zamówienia i od tego czasu firma zwleka z oddaniem pieniędzy. Najpierw zastosowali swoją standardową praktykę z rzekomym sprawdzaniem czegoś w magazynie, a potem rozpoczęła się seria obietnic oddania pięniędzy w kolejnym tygodniu, raz zadzwonił do mnie pan właściciel z rzewną historyjką, jak to pierwszy raz w historii mają takie zatory finansowe, gdy tymczasem w internecie znaleźć można opinie o tych samych praktykach i problemach ze zwrotami pieniędzy sięgającymi już trzech lat wstecz. Pewnie część ludzi machnęła już ręką i zrezygnowała z dochodzenia swego, zwłaszcza jeśli kwoty nie były duże, a firma na tym bazuje. Na profilu Facebookowym nie bez powodu została zablokowana możliwość umieszczania komentarzy, ale widać tam sporo niezadowolonych reakcji pod każdym postem. Informowałam firmę o tym, iż sprawa została zgłoszona do Rzecznika Konsumenta, wysłałam również przedsądowe wezwanie do zapłaty. Udało mi się odzyskać 250zł z całkowitej zaległości ok. 731zł i od tej pory firma przestała reagować na maile, wobec czego zgłosiłam również sprawę do sądu. Nie odstąpię od roszczenia wobec firmy i we wszelkich możliwych miejscach będę przed nią przestrzegać.
2024-10-19 godz: 17:25Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaru - Firma nie chce przyjac zwrotu i oddac pieniędzy. Kupilam sweter i spodnie... - Brak metek z ingormacja o składzie produktu (sweter mial byc kaszmir, a nie ma nawrt metki) -Przepychanka mailowa chyba zwlascocielem ktory przysyla mi regulamin z innego sklepu "Julia Warszana" a strony "Anna Kraków butik modowy" juz nie ma. Na stronie mieli zapisane 30-dniowy zwtot gotówki. - oczekuje przyjecia zwrotu i oddania pieniedzy Pozdrawiam
2024-10-19 godz: 16:23Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam towaru12 października kupiłam dwa dresy za 610 zł 18 października zadzwoniłam zapytać kiedy będzie dostawa ktoś mnie odrzucił i napisał że sprawdzi i oddzwoni od tej pory cisza dzwonię nikt nie odbiera pisze emaila cisza