Kowalczyk moda

Dobra konsumpcyjne

Kowalczyk moda

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-11-05 godz: 11:43
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

Firma podszywa się pod polską firmę działająca od wielu lat w Polsce. W rzeczywistości pochodzi z Chin. Produkt słabej jakości. Niezgodny z opisem. Brak aktywnego linku do formularza zwrotów. Nie ma możliwości złożenia reklamacji lub zwrotu. Utrudniony kontakt z firmą , brak numeru telefonu kontaktowego. Koszt wysyłki ze zwrotem aż 30-40 Euro, bo okazuje się, że zwroty wysyła się do Chin. Oczekuję zwrotu pieniędzy za produkty oraz zwrotu pieniędzy za przesyłkę. (czytaj więcej)

2024-10-11 godz: 14:45
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] działania

Chińska firma udająca polską firmę - zarówno nazwa firmy, jak i końcówka w adresie e-mail (pl) oraz informacja dotycząca likwidacji sklepu i sugerująca jego istnienie w galerii Złote Tarasy - celowo wprowadzają klienta w błąd (by móc wytłumaczyć szybkie zniknięcie z rynku). Faktycznie jest to firma chińska wysyłająca tanie, kiepskiej jakości podróbki towarów widocznych na zdjęciach! Informacje o szybkiej wysyłce - nieprawdziwe. Informacje o łatwym zwrocie - nieprawdziwe - przesyłkę należy odesłać na własny koszt do Chin, czego koszta są zbliżone do kosztów zamówionego towaru. Regulamin sklepu - niezgodny z polskim prawem, to tłumaczenie google, zdania nielogiczne, urywane. Korsepondencja reklamacyjna prowadzona z automatem. Nr telefonu - nie odpowiada. Oczekuję zwroty pieniędzy za zakupiony towar. (czytaj więcej)

2024-10-03 godz: 17:36
Od
avatar-urlK.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru

Zakupiłam sweter i buty poprzez stronę internetową. Zakupiony towar otrzymałam po 14 dniach. W między czasie okazało się, że zakupione ubrania są wysyłane z Chin. Wg strony internetowej, firma ta ma sklep w Warszawie i go zamyka. Po otrzymaniu ubrań nie byłam zadowolona z jakości oraz rozmiaru. Zgłosiłam chęć zwrotu, otrzymałam informację, że towar mam wysłać do Chin. Oczywiście koszt zwrotu po mojej stronie. Nie wiem, czy będą Państwo w stanie mi pomóc, ale chciałabym móc zwrócić zamówione ubrania (tak, aby koszt wysyłki nie wynosił min. 300 zł - koszty te prawie przekraczają wartość zakupionych ubrań.(czytaj więcej)