- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
LESS WASTE EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Witam , dokonałam dwóch zwrotów towaru o numerze zamówienia #582859 oraz #589808 i od ponad miesiaca nie mogę odzyskać pieniędzy (czytaj więcej)
24 września złożyłam zamówienie na w sklepie internetowym lav-mag.eu na kwotę 1 074,78 zł. Zamówienie zostało dostarczone 27 września. 4 października zrobiłam zwrot i nadałam paczkę za pomocą strony rekomendowanej przez sklep lavmag.eu tj. poprzez wygodnezwroty.pl wybierając paczkomat (emaile i potwierdzenie w załączeniu). 8 października zwrot został dostarczony i do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków. Przypominałam się kilkukrotnie pisząc do sklepu o zwrot środków za zwrócone rzeczy, otrzymałam odpowiedzi ze przypomną księgowości mimo to zwrotu nie otrzymałam. Ostatnia wiadomość wysłana przez mnie 2 tygodnie temu pozostała bez odpowiedzi ze strony sklepu. Z zamówienia zostawiłam 3 rzeczy, które wykreśliłam w pliku faktura1.pdf, pozostałe rzeczy zwróciłam wiec do zwrotu pieniędzy jest 946.23 zł. Zwrócone rzeczy również wyszczególnione są w zawartości zwracanej przesyłki zamówionej na wygodnezwroty.pl. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków. Korespondencja i potwierdzenia w załączniku.(czytaj więcej)
paczkę odesłałam 02.09.2024 pomimo kontaktu zarówna telefonicznego jak i email nikt nie odbiera i nie odpisuje. to jakieś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
W otrzymanym zamówieniu brakuje dwóch sukienek. Firma nie odpowiada na emaile oraz nie odbiera telefonu. (czytaj więcej)
03.05.2024 zostaw zamówiony towar ( 7 sukienek ) 09.05 zrobiony przez mnie zwrot i w tym samym dniu paczka została umieszczona do paczkomatu DPD. Następnie paczka zgubiła się na pewien czas z winy firmy kurierskiej i została odnaleziona 27.05 i w tym samym dniu została doręczona do odbiorcy a mianowicie do firmy Less waste. Przypominałam na maila o zwrocie pieniędzy 11.06, później 18.06 oraz dzisiaj ( 25.06 ) na co nie otrzymałam odpowiedzi. (czytaj więcej)
Nie otrzymałam zwrotu środków zarejestrowanego za pośrednictwem platformy ,,wygodnezroty.pl". Zwrot produktów nastąpił dn. 10.05.2024 r.Termin zwrotu środków zamówienia w kwocie: 618.42 zł upłynął w dniu 24.05.2024 r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu na podany numer rachunku bankowego, pomimo zapewnień, ze strony sklepu, że go otrzymam......(czytaj więcej)