SANITLINE Michał Koćmiel

Energia, gaz, woda

Dobra konsumpcyjne

SANITLINE Michał Koćmiel

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-01-13 godz: 16:15
Od
avatar-urlS.J.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu pieniędzy za odesłane produkty

na powyższe faktury zostały zakupione dwa wymienniki ciepła (dnia 5.11.2024 i 13.11.2024). zostały odesłane na adres firmy przed upływem 14 dni od daty zakupu. do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. dnia 09.12.2024 zostało wysłane wezwanie do zapłaty, które zostało odebrane dnia 20.12.2024. oczekuję od firmy zwrotu za odesłane produkty, w kwocie 715zł(czytaj więcej)

2025-01-08 godz: 09:45
Od
avatar-urlJ.T.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za zwrócony towar

Dnia 10.12.2024 o godzinie 14:05 został dostarczony zwrot do firmy na adres: SANITLINE ul. św. Wojciecha 6 26-300 Opoczno Towar z załączonej faktury 228/11/2024/PAR. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej od firmy. Kilkukrotnie wysyłałam wiadomości na adresy mailowe: biuro@sanitlinesklep.pl, biuro@sanitline.pl na które nie uzyskałam odpowiedzi oraz kontaktowałam się telefonicznie pod numerem 735 772 135 - nikt nie odbiera telefonu. Firma unika kontaktu oraz nie chce zwrócić pieniędzy za oddany towar. Oczekuję zwrotu środków w kwocie 355 zł (zgodnie z fakturą).(czytaj więcej)

2024-07-31 godz: 08:06
Od
avatar-urlD.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za oddany towar

W dniu 15.07.2024r. wysłałem zwracany towar na adres SANITLINE, ul. św. Wojciecha 6, 26-300 Opoczno. Towar został dostarczony do ‎sprzedającego w dniu 16.07. 2024 Z związku z brakiem odpowiedzi od sprzedającego oraz odrzucaniem połączeń telefonicznych w dniu 29.07.2024r. wysłałem do sprzedającego ‎na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl prośbę o informację o statusie zwrotu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od sprzedającego żadnej odpowiedzi. Mimo kilku prób dodzwonienia się do na nr tel. 735 772 135 ‎zawsze połączenia z mojego nr są odrzucane. Sklep SANITLINE nie chce zwrócić pieniędzy oraz unika kontaktu.‎ Oczekuje zwrotu środków w kwocie 379zł za zwrócony towar.(czytaj więcej)

2024-03-13 godz: 16:17
Od
avatar-urlK.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za zwrócony towar

W dniu 29.01.2024r. zamówiłem sklepie internetowym sanitlinesklep.pl z opcją płatności przy odbiorze towar „odpływ liniowy ścienny ‎SANITLINE 100 cm niski syfon 52 mm” W dniu 31.01.2024r. odebrałem od kuriera towar płacąc przy odbiorze kwotę 395zł. W dniu 08.02.2024r. odstąpiłem od umowy wysyłając do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl oświadczenie o odstąpieniu ‎od umowy. W dniu 12.02.2024r. wysłałem zwracany towar na adres SANITLINE, ul. św. Wojciecha 6, 26-300 Opoczno. Towar został dostarczony do ‎sprzedającego w dniu 13.02.2024r. Z związku z brakiem odpowiedzi od sprzedającego oraz odrzucaniem połączeń telefonicznych w dniu 21.02.2024r. wysłałem do sprzedającego ‎na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl prośbę o informację o statusie zwrotu. W dniu 28.02.2024r. wysłałem do sprzedającego drogą mailową na adres biuro@sanitlinesklep.pl wezwanie do zapłaty. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od sprzedającego żadnej odpowiedzi. Mimo kilkunastu prób dodzwonienia się do na nr tel. 735 772 135 ‎zawsze połączenia z mojego nr są odrzucane. Sklep SANITLINE nie chce zwrócić pieniędzy oraz unika kontaktu.‎ Oczekuje zwrotu środków w kwocie 395zł za zwrócony towar. (czytaj więcej)