- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
SANITLINE Michał Koćmiel
Energia, gaz, woda
Dobra konsumpcyjne
na powyższe faktury zostały zakupione dwa wymienniki ciepła (dnia 5.11.2024 i 13.11.2024). zostały odesłane na adres firmy przed upływem 14 dni od daty zakupu. do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. dnia 09.12.2024 zostało wysłane wezwanie do zapłaty, które zostało odebrane dnia 20.12.2024. oczekuję od firmy zwrotu za odesłane produkty, w kwocie 715zł(czytaj więcej)
Dnia 10.12.2024 o godzinie 14:05 został dostarczony zwrot do firmy na adres: SANITLINE ul. św. Wojciecha 6 26-300 Opoczno Towar z załączonej faktury 228/11/2024/PAR. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej od firmy. Kilkukrotnie wysyłałam wiadomości na adresy mailowe: biuro@sanitlinesklep.pl, biuro@sanitline.pl na które nie uzyskałam odpowiedzi oraz kontaktowałam się telefonicznie pod numerem 735 772 135 - nikt nie odbiera telefonu. Firma unika kontaktu oraz nie chce zwrócić pieniędzy za oddany towar. Oczekuję zwrotu środków w kwocie 355 zł (zgodnie z fakturą).(czytaj więcej)
W dniu 15.07.2024r. wysłałem zwracany towar na adres SANITLINE, ul. św. Wojciecha 6, 26-300 Opoczno. Towar został dostarczony do sprzedającego w dniu 16.07. 2024 Z związku z brakiem odpowiedzi od sprzedającego oraz odrzucaniem połączeń telefonicznych w dniu 29.07.2024r. wysłałem do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl prośbę o informację o statusie zwrotu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od sprzedającego żadnej odpowiedzi. Mimo kilku prób dodzwonienia się do na nr tel. 735 772 135 zawsze połączenia z mojego nr są odrzucane. Sklep SANITLINE nie chce zwrócić pieniędzy oraz unika kontaktu. Oczekuje zwrotu środków w kwocie 379zł za zwrócony towar.(czytaj więcej)
W dniu 29.01.2024r. zamówiłem sklepie internetowym sanitlinesklep.pl z opcją płatności przy odbiorze towar „odpływ liniowy ścienny SANITLINE 100 cm niski syfon 52 mm” W dniu 31.01.2024r. odebrałem od kuriera towar płacąc przy odbiorze kwotę 395zł. W dniu 08.02.2024r. odstąpiłem od umowy wysyłając do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W dniu 12.02.2024r. wysłałem zwracany towar na adres SANITLINE, ul. św. Wojciecha 6, 26-300 Opoczno. Towar został dostarczony do sprzedającego w dniu 13.02.2024r. Z związku z brakiem odpowiedzi od sprzedającego oraz odrzucaniem połączeń telefonicznych w dniu 21.02.2024r. wysłałem do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl prośbę o informację o statusie zwrotu. W dniu 28.02.2024r. wysłałem do sprzedającego drogą mailową na adres biuro@sanitlinesklep.pl wezwanie do zapłaty. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od sprzedającego żadnej odpowiedzi. Mimo kilkunastu prób dodzwonienia się do na nr tel. 735 772 135 zawsze połączenia z mojego nr są odrzucane. Sklep SANITLINE nie chce zwrócić pieniędzy oraz unika kontaktu. Oczekuje zwrotu środków w kwocie 395zł za zwrócony towar. (czytaj więcej)