- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 24.11.2024 zamówiłem od firmy 6 par spodni o wartości 4244,00 zł. Zamówiłem różne rozmiary aby przymierzyć i wybrać odpowiednie. Zgodnie z Regulaminem sklepu, dostawa miała nastąpić po 14 dniach. W dniu 13.12.2024 dostałem inne spodnie w celu przymiarki i wyboru odpowiedniego rozmiaru. Spodnie odesłałem wraz z formularzem zwrotu, doprecyzując, że z 6 zamówionych par proszę o dostarczenie 2, a w sprawie pozostałych proszę o zwrot środków. Od tego momentu kontakt się urwał i pomimo wielu prób kontaktu (mail, formularz kontaktowy, telefon) brak jakiejkolwiek informacji. W dniu 12.02.2025 wysłałem do firmy listem poleconym wezwanie do realizacji umowy, dając ostateczny termin 27.02.2025. To pismo również wysłałem drogą mailową. Dzisiaj dostałem informację od Poczty Polskiej, że pomimo podwójnego awizowania pismo nie została odebrane i wraca do mnie. Planuję teraz wysłać rezygnację z zamówienia dając 14 dni na zwrot środków. Oczekuję od firmy zwrotu wszystkich środków. Załączam oba pisma - wezwanie do realizacji zamówienia oraz formularz zwrotu.