- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dokonałem zakupu produktu na polskiej stronie internetowej, gdzie nie zostałem wprost poinformowany o możliwości naliczenia dodatkowych opłat celnych. Sklep nie przekazał tej informacji w sposób przejrzysty na etapie składania zamówienia – nie pojawiła się żadna wyraźna wzmianka w koszyku ani na stronie produktu. Dopiero po fakcie okazało się, że informacja ta znajdowała się jedynie w regulaminie, co uważam za brak transparentności. Kupując na polskiej stronie, nie miałem podstaw, by przypuszczać, że produkt jest wysyłany spoza UE i że mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. W związku z tym uważam, że sklep wprowadził mnie w błąd, nie informując mnie w sposób jednoznaczny o wszystkich kosztach związanych z zamówieniem. Dodatkowo sklep, pomimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie opłaty celnej w wysokości 34,50 zł, do tej pory nie dokonał zwrotu środków. Mam korespondencję, w której sklep zaakceptował zwrot kosztów, jednak mimo to nie otrzymałem należnej kwoty. Reklamacja złożona 13.12.24, akceptacja zwrotu kosztów 15.12.24 , 11.02.25 przypominałem się w kwestii przelewu. 12.02.25 kolejny raz pytanie ze strony sprzedającego na temat kwoty zwrotu, od tamtej pory brak kontaktu i brak zwrotu środków.