2025-02-27 godz: 17:14
Od
avatar-urlJ.U.
Publiczna
Otwarta

Zwrot dodatkowych kosztów (opłata celna)

Dokonałem zakupu produktu na polskiej stronie internetowej, gdzie nie zostałem wprost poinformowany o możliwości naliczenia dodatkowych opłat celnych. Sklep nie przekazał tej informacji w sposób przejrzysty na etapie składania zamówienia – nie pojawiła się żadna wyraźna wzmianka w koszyku ani na stronie produktu. Dopiero po fakcie okazało się, że informacja ta znajdowała się jedynie w regulaminie, co uważam za brak transparentności. Kupując na polskiej stronie, nie miałem podstaw, by przypuszczać, że produkt jest wysyłany spoza UE i że mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. W związku z tym uważam, że sklep wprowadził mnie w błąd, nie informując mnie w sposób jednoznaczny o wszystkich kosztach związanych z zamówieniem. Dodatkowo sklep, pomimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie opłaty celnej w wysokości 34,50 zł, do tej pory nie dokonał zwrotu środków. Mam korespondencję, w której sklep zaakceptował zwrot kosztów, jednak mimo to nie otrzymałem należnej kwoty. Reklamacja złożona 13.12.24, akceptacja zwrotu kosztów 15.12.24 , 11.02.25 przypominałem się w kwestii przelewu. 12.02.25 kolejny raz pytanie ze strony sprzedającego na temat kwoty zwrotu, od tamtej pory brak kontaktu i brak zwrotu środków.


Wiadomości [7]

2025-02-28 godz: 09:25
Od
pilkomania.pl

Witam, rozumiemy, że reklamacja została złożona odpowiedniemu działowi i nie została zamknięta kwestia zwrotu dodatkowej opłaty dla Państwa? Wobec tego prosimy o przekazanie poniższych danych: - numer konta: - kwota dodatkowej opłaty Zweryfikujemy sprawę z naszym działem reklamacji i zamkniemy sprawę.

2025-02-28 godz: 11:59
Od
J.U.

Dzień dobry, Zgadza się zwykle po akceptacji reklamacji należy również wykonać przelew, ktory nie dotarł do mnie od 2 miesięcy, pomimo przypomnieni i dwukrotnego przekazani danych. Proszę w takim razie usprawnić dział reklamacji. Pozdrawiam

2025-03-03 godz: 09:25
Od
pilkomania.pl

Witam, rozumiemy, wobec tego prosimy o przekazanie poniższych informacji: - numer konta: - kwota ustalonego zwrotu:

2025-03-25 godz: 13:31
Od
J.U.

Informacje zostały przekazane po raz kolejny mailem. Czekam 3 miesiące na zwrot kosztów, więc proszę o szybki przelew.

2025-03-25 godz: 13:50
Od
pilkomania.pl

Witam, nie przekazali nam Państwo informacji, czy w takim wypadku była kontynuowana korespondencja z działem reklamacji ?

2025-03-25 godz: 13:53
Od
J.U.

Tak. Była otrzymałem informację że zlecenie przelewu zostanie zrealizowane lecz w dalszym ciągu nie zostało ani nie mam potwierdzenia przelewu. Załączam screen rozmowy.

2025-03-25 godz: 14:05
Od
pilkomania.pl

Witam, przekażemy informację naszemu działowi reklamacji i zamkniemy sprawę zwrotu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]