2025-02-27 godz: 09:46
Od
avatar-urlK.J.
Publiczna
Otwarta

Dres od polskiej firmy Stone-Skirts

Produkt - dres zamówiony 5 grudnia 2024 (Zamówienie #1500052116), przesyłka do konsumenta dotarła 12.12. W dniu 27.12 zgłoszenie mailowe do Stone-Skirts o decyzji zwrotu (towar także uszkodzony, co zostało opisane w formularzu) i odstąpienia od umowy. Dres został zakupiony na prezent, nie był rozpakowywany wcześniej, okres świąteczny stanowił również utrudnienie wysłania paczki wcześniej. Paczka nadana dnia 30.12 i dostarczona sprzedawcy. Od tamtej pory brak zwrotu środków pieniężnych. Kontakt z firma tylko mailowy i składanie obietnic bez pokrycia. Zamiast przeprosin oczekuję tylko zwrotu pieniędzy za towar.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]