Pieniądze wpłacone a zamówienia i kontaktu ze skleZamówienie złożone 21 grudnia 2024 do dnia dzisiejszego nie zostało dostarczone. Zero kontaktu z firmą. Adres email nie działa brak możliwości znalezienia numeru telefonu do tej firmy bo strony są na dzień dzisiejszy nieosiagalne. Nie wiadomo czy ta firma istnieje, chociaż wystawiła fakturę przez internet. Oczekuję zwrotu pieniedzy
Brak otrzymania zamówieniaZamówienie złożone 27.12.2024.
Do tej pory nie zostało jeszczs nawet wysłane, mimo zapewnienia firmy, że będzie u mnie do 09.01.2025.
Internet Toya MysłowiceInternet posiadam od miesiąca. Od początku świadczenia usług jest problem. Gdy dzwonię na infolinię, wiecznie słyszę to samo: zresetować router, przeczyścić miedziane kabelki. Gdy mówię, że to nic nie daje i chcę zgłosić usterkę, to mnie nie słuchają, twierdząc, że po ich stronie wszystko jest OK. Gdy w końcu trafiłem na gościa ogarniętego, powiedział, abym zrobił certyfikowany speedtest i wysłał im na maila raport tych testów. Aby taki test był certyfikowany, muszą być spełnione warunki… np.: ilość podłączonych urządzeń do sieci może być tylko router i komputer, na którym jest wykonywany test; obciążenie procesora – żadna aplikacja w tle itd. Taki test musi mieć dwa cykle, czyli sześć testów w ciągu doby, z 30-minutowym odstępem między testami.
Po czym wysłałem raport tych testów na maila i dostałem wiadomość zwrotną, żebym wyłączył Windows Defender i McAfee, bo wpływają na speedtest. Gdyby tak było, to chyba test nie byłby certyfikowany?
Gdy odpisałem na maila, że żartują, to nagle zgłosili moją usterkę.
Chcę po prostu korzystać z usług, za które płacę… Dodaję raporty tych speedtestów.
Sprawa nr 3884 [tytuł zmieniony przez moderatora] na www.sferakoszulek.plZamówienie złożone 13.12.2024. o wartości 126,93 do dziś nie dostarczone, brak zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu z firmą przez e-mail, telefoniczny kontakt - numer nie istnieje.
Oczekuję zwrotu kwoty 126,93 lub dostarczenie zamówienia.
Brak zwrotu pieniedzyFirma nie odbiera telefonów (niedostępny), nie odpisuje na maile, na wiadomości na fb, a zwrot otrzymali 18.12. Zostanie to zgłoszone.
brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienieDnia 26 czerwca 2024 r. kupiłam na stonie Norr.pl (firma Marget Sp. z o.o. NIP 679-319-14-16) lustro firmy Kare. W momencie składania zamówienia termin realizacji wynosił 15 dni , po opłaceniu zakupu (BLIK -1241,10 zł) otrzymałam maila ze zmienionym terminem realizacji na 59 dni roboczych, który nie został dotrzymany. Po upływie trzeciego już terminu wyznaczonego na 12 października zamówienie zostało anulowane, a sprzedawca do tej pory nie zwrócił mi pieniędzy. Na maile i telefony nikt nie odpowiada. Oczekuję natychmiastowego przelewu środków.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar Dzień dobry,do dziś nie otrzymałam zwrotu środków za odesłany towar , fakturę korygująca wystawiono dnia 13.09. 2024 , numer faktury korygującej : FSK-354_09/2024_K. Dostałam zapewnienie o zwrocie środków do 14 dni od powyższej daty. Od tej pory kontakt z firmą jest utrudniony ,nikt nie odbiera telefonu ,nie odpisuje na maile. Chciałabym otrzymać zwrot kwoty 176,08 zł.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 25.09.2024 wysłałem towar do zwrotu, towar nie był w ogóle rozpakowany - po prostu rozmyśliłem się z zakupu. Potwierdzenie dostarczenia zwrotu mam z 27.09. Po wiadomości do sklepu dostałem informacje, że nie mają jeszcze przesyłki na co wysłałem w odpowiedzi link do strony kuriera z numerem przesyłki gdzie widnieje informacja o dostarczeniu. Po tym kontakt się urwał, sprzedawca nie odpowiada na dalsze maile z prośbą o zwrot pieniędzy. Kontakt telefoniczny na podany numer na stronie nie działa lub mój numer został zablokowany - jeden sygnał i od razu rozłącza.
brak zwrotu pieniedzyWitam serdecznie zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy od owej firmy.W dniu 17.09.2024 zamówiłam towar,który zaraz został odesłany do firmy.Jedyne co dostałam od firmy to fakturę korygującą FSK-29-10/2024-5. w dniu 2024.10.01 i do dni dzisiejszego cisza.Pisałam mail-e,dzwoniłąm do firmy bez odzewu.Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy
Brak zamówionego towaru.Zamówienie zostało złożone 14 grudnia 2024 roku za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Opłata została uiszczona przelewem bankowym. Tydzień później próbowałem skontaktować się ze sklepem zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową. Niestety, nikt nie odbierał telefonu ani nie odpowiadał na wiadomości.
Po zalogowaniu się na stronie sklepu, w zakładce „Moje konto” zauważyłem, że status zamówienia widniał jako „Oczekuje na płatność”. Uznałem, że przelew tradycyjny mógł się opóźnić, dlatego 23 grudnia 2024 roku ponownie opłaciłem zamówienie za pomocą BLIK, korzystając z linku na stronie sklepu.
Tego samego dnia, po wielu próbach, udało mi się dodzwonić do sklepu. Podczas rozmowy zostałem poinformowany, że tego dnia ktoś zajmie się realizacją mojego zamówienia, a kwota z pierwszego przelewu zostanie mi zwrócona. Następnego dnia status mojego zamówienia zmienił się na „Przyjęte do realizacji” i pozostaje taki do dziś (10 stycznia 2025 roku).
W międzyczasie strona internetowa sklepu była niedostępna przez około 8 dni. Podjąłem liczne próby nawiązania kontaktu telefonicznie oraz drogą elektroniczną. Niestety, do dzisiaj nie udało mi się skontaktować z firmą, a moje wiadomości i SMS-y pozostały bez odpowiedzi.
Oczekuję od firmy niezwłocznej realizacji zamówienia oraz zwrotu kwoty z tytułu drugiego przelewu.