Sprawa nr 2637 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dziś odebrałam paczkę za pobraniem od firmy podanej wyżej paczkę za pobraniem na kwotę 210 zł towar niezgodny zamówieniem buty tanie
chińskie brak kontaktu z firmą został wykonany telefon do firmy kurierskiej . Zostaje zgłoszona na policję
Brak możliwości zwrotu zakupionego towaruZakupiłam sweter i buty poprzez stronę internetową. Zakupiony towar otrzymałam po 14 dniach. W między czasie okazało się, że zakupione ubrania są wysyłane z Chin.
Wg strony internetowej, firma ta ma sklep w Warszawie i go zamyka.
Po otrzymaniu ubrań nie byłam zadowolona z jakości oraz rozmiaru.
Zgłosiłam chęć zwrotu, otrzymałam informację, że towar mam wysłać do Chin.
Oczywiście koszt zwrotu po mojej stronie.
Nie wiem, czy będą Państwo w stanie mi pomóc, ale chciałabym móc zwrócić zamówione ubrania (tak, aby koszt wysyłki nie wynosił min. 300 zł - koszty te prawie przekraczają wartość zakupionych ubrań.
Rozetka.pl niezrealizowane zamówieniechciałbym złożyć skargę na postępowanie sklepu internetowego rozetka.pl.
W dniu 1.10 złożyłem zamówienie nr 825796538 na konsolę Playstation 5.
Zamówienie zostało potwierdzone (czyli umowa została zawarta), a w następnym mailu zostałem powiadomiony, że paczka zostanie wysłana 3.10.
Następnie, 2.10 zostałem powiadomiony, że jednak nie otrzymam paczki, gdyż konsola nie jest dostępna do wysyłki.
Jednocześnie towar był nadal dostępny na stronie sklepu, jednak w wyższej cenie.
Sprawa nr 2534 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam towar przyszedł do mnie zapłaciłam za niego kiedy chciałam go odesłać zwrot został zabrany niestety pieniądze za zwrot zostały odrzucone ponieważ niby sprzedawca który mi sprzedał część stwierdził że część jest uszkodzona a nie była nie jest to pierwszy przypadek kiedy nie chcą zwrócić pieniędzy każdemu kto zamawia u nich i wraca towar wpisują że płatność zwrotu została odrzucona ponieważ został uszkodzony towar a nikt nie miał uszkodzonego towaru tylko się na tym wzbogacają
Bledne zamowienieZamowilem dwa takie same zestawy lego, dostalem jeden.
wybralem dodstawe inpostem a przyszlo poczta polska i dodatkowo musialem za nia zaplacic.
napisalem maila do sklepu ale jeszcze nie odpisali
Przyszła połowa towaru i zły rozmiarNie dość że musiałam wypisywać e-maile żeby się dowiedzieć co z moimi zakupami , po prawie 3 tygodniach otrzymałam tylko połowę zamówienia i że złym rozmiarem ! Chce zwrot pieniędzy !!!
Brak pieniędzy za zwrot Odesłałam 3 sukienki ponad 2 tygodnie temu, zwrot przyjęty, pieniędzy brak.. tłumacza się brakiem płynności firmy, cyberatakami, przejęciem firmy przez sp zoo (która miała miejsce w 2023), proponują wymianę.
Chce odzyskać pieniądze za towar z odsetkami za każdy dzień spóźnienia.
Zgłosiłam ich do PIH, pisałam do nich mejle ponaglające.
Brak pieniędzy za zwrotDnia 31.07.2024 zamówiłam dwie pary spodni ze sklepu internetowego. Płatność była blikiem za pomocą Paynow, po przymierzeniu spodni odesłałam do dostawcy, ponieważ byly za małe. W odpowiedzi na mój zwrot, który został zaakceptowany przez sklep, dnia 23.08.2024 dostałam fakturę korygującą na wpłaconą kwotę . Do tej pory nie otrzymałam zwrotu płatności.Co jakiś dzień wysłałam mailowo wezwanie do zapłaty,ale sklep nie wypłacail mi pieniędzy . Ich telefon nie odpowiada. Z tego co sprawdziłam w Internecie, takich tematów jak mój jest pełno. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty wraz z ustawowymi odsetkami za każdy dzień spóźnienia. Proszę o pomoc w sprawie, ja nie jestem w stanie doprosić się o swoje pieniądze, a zostałam bez sukienki i bez pieniędzy za nią.
Brak dostawy zamowienia Dnia 25.09.2024 zamówiłam dwie koszulki z nadrukiem, opłaciłam płatnością BLIK. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Brak jakiego kontaktu telefonicznego, na e-mail nie odpisują.
Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dnia 16.07.2024 zakupiłam w sklepie internetowym Fasardi sukienkę.W tym samym tygodniu sukienka została zwrócona wraz z paragonem i formularzem zwrotu w dniu 25.07.2024 dostałam e-mail że zwrot został rozpatrzony pozytywnie oraz że zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni .Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Firma Fasrdi nie odpowiada na moje email ani nie odbiera telefonów po mimo wielu kontaktów . Proszę o pomoc w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze