LR TOMASZ KOPIŃSKI

Dobra konsumpcyjne

LR TOMASZ KOPIŃSKI

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-10-31 godz: 07:04
Od
avatar-urlN.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot środków za odesłane sukienki

Dnia 22.09.2024r zamówiłam dwie sukienki z firmy larochell na kwotę 514,97 zł (w tym koszty przesyłki). Z powodu złego rozmiaru sukienki zostały odesłane i 8.10.2024r dostałam e-mail od firmy larochell że zwrot został przyjęty. 22.10.2024r minął 14 dniowy okres w którym firma powinna dokonać zwrotu środków, niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnych mi pieniędzy jak również firma oraz właściciel nie odpisują na kilkadziesiąt e-maili. Próba kontaktu z firma była poprzez portale społecznościowe takie jak Facebook oraz Instagram jak również adres e-mailowy firmy oraz Pana [dane usunięte przez moderatora]. Proszę o natychmiastowy zwrot MOICH pieniędzy! (czytaj więcej)

2024-10-31 godz: 06:56
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dokonałam zakupu sukienki w sklepie La Rochell, którą następnie zwróciłam. Zwrot został zaakceptowany 31 sierpnia, jednak do dnia dzisiejszegoz tj. 31.10 nie otrzymałam zwrotu należności. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu oraz wysyłania przypomnień, firma nie udzieliła żadnej odpowiedzi. (czytaj więcej)

2024-10-31 godz: 06:50
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru

Witam, zamówiłam sukienkę w dniu 26/09 /269,99pln br, otrzymałam towar 30/09, okazała się za duża-zwrot, zamówiłam drugą mniejszą- brak kontaktu ze sklepem, więc czekałam. Sukienka dotarła 06/10. Jednak mi nie podpasowala. Dokonałam kolejnego zwrotu. 07/10. Upomnienia, upomnienia, brak kontaktu. Zwrot środków do 14 dni. Czekam, czekam nic… wezwanie do zapłaty. Po kolejnych upomnieniach otrzymałam jeden zwrot 29/10. Wciąż czekam na drugi zwrot środków. Firma nie odpowiada, totalna olewka na prośby. Jest to niezgodne z ich regulaminem sklepu internetowego zamieszczonego na stronie la rochelle. Proszeni zwrot moich środków. W dniu dzisiejszym wysyłam zawiadomienie do UOKiK.(czytaj więcej)

2024-10-29 godz: 13:19
Od
avatar-urlA.Ł.
Publiczna
Otwarta

Brak otrzymania produktu oraz brak zwrotu pieniędz

Zamówiłam dwie sukienki w dniu 14.10.2024, żadna z nich nie dotarła do dnia dzisiejszego. Dostałam jedynie informację, że nie mają tych produktów na stanie (na stornie w dalszym ciągu można je zamówić). Poprosiłam sprzedawcę o zwrot pieniędzy w wysokości 590,97 zł i niestety nie otrzymałam pieniędzy do dziś.(czytaj więcej)

2024-10-25 godz: 18:09
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy - zamówienie La Rochelle

Dzień dobry W dniu 28.09 zamówiłam towar w sklepie La Rochelle, na kwotę 563,97 zł (w tym dostawa 14,99 zł). 30.09 towar został wysłany, zdecydowałam się jednak na zwrot. W dniu 05.10 przesyłka została przeze mnie nadana. W dniu 08.10 przesyłka została dostarczona do firmy. Ustawowe 14 dni na zwrot środków, minęły w dniu 22.10 Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu zwrotu kosztów.(czytaj więcej)

2024-10-25 godz: 16:48
Od
avatar-urlO.G.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy od La Rochelle

Zamówiłam sukienkę z La rochelle jednak musiałam ją zwrócić ze względu na zły rozmiar. Przesyłkę zwróciłam dzień później, a 26 września dostałam wiadomość, że La rochelle odebrało mój zwrot. Od tej pory cisza, zgodnie z poleceniem innych osób ciągle piszę do tej firmy z prośbą o zwrócenie moich pieniędzy. Czekam już miesiąc a tu nadal nic mimo, że zwrot powinien nastąpić po 14 dniach. Dostałam jedynie odpowiedź, że koszta zostaną zwrócone jak najszybciej i od tej pory znowu cisza. Dlatego zdecydowałam się zgłosić do was, ponieważ, nie była to mała kwota bo 284,98 zł. Dodatkowo zwrot paczki musiałam opłacić ze swoich pieniędzy. Załączyłam pliki z odpowiedziami od tej firmy, które uwiarygodniają to, że paczka przyszła do nich 26 września i napisali, że zwrócą te pieniądze jednak do tej pory tego nie zrobili.(czytaj więcej)

2024-10-21 godz: 13:28
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie

Zamówienie od firmy La Rochell otrzymałam 20.09.2024 r. Z zamówienia zostawiłam jedną sukienkę, a resztę odesłałam. Informację od firmy, o dostarczeniu mojego zwrotu do magazynu otrzymałam mailowo 27.09.2024 r. Zamówienie opłaciłam przez serwis PayPo. Gdy minęło 14 dni od potwierdzenia przyjęcia mojego zwrotu, napisałam maila do firmy z prośbą o odnotowanie płatności pomniejszoną o kwotę zwróconych przeze mnie sukienek. 12.10.2024 r. firma La Rochell odpisała, że przekażą mój zwrot do serwisu PayPo. Niestety mój zwrot do dzisiaj nie został uregulowany. Brak kontaktu z firmą. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile ani na wiadomości wysłane w mediach społecznościowych (instagram, facebook). Nie polecam robienia zakupów w tej firmie. Już prawie miesiąc czekam na zwrot środków i nadal nic.(czytaj więcej)