Katarzyna Fulara Novabrands

Dobra konsumpcyjne

Katarzyna Fulara Novabrands

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-02-28 godz: 08:35
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacjiz zamówienia/brak kontaktu

W dniu 24.11.2024 zamówiłem od firmy 6 par spodni o wartości 4244,00 zł. Zamówiłem różne rozmiary aby przymierzyć i wybrać odpowiednie. Zgodnie z Regulaminem sklepu, dostawa miała nastąpić po 14 dniach. W dniu 13.12.2024 dostałem inne spodnie w celu przymiarki i wyboru odpowiedniego rozmiaru. Spodnie odesłałem wraz z formularzem zwrotu, doprecyzując, że z 6 zamówionych par proszę o dostarczenie 2, a w sprawie pozostałych proszę o zwrot środków. Od tego momentu kontakt się urwał i pomimo wielu prób kontaktu (mail, formularz kontaktowy, telefon) brak jakiejkolwiek informacji. W dniu 12.02.2025 wysłałem do firmy listem poleconym wezwanie do realizacji umowy, dając ostateczny termin 27.02.2025. To pismo również wysłałem drogą mailową. Dzisiaj dostałem informację od Poczty Polskiej, że pomimo podwójnego awizowania pismo nie została odebrane i wraca do mnie. Planuję teraz wysłać rezygnację z zamówienia dając 14 dni na zwrot środków. Oczekuję od firmy zwrotu wszystkich środków. Załączam oba pisma - wezwanie do realizacji zamówienia oraz formularz zwrotu.(czytaj więcej)

2024-02-04 godz: 20:21
Od
avatar-urlA.Ś.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

W dniu 29.12.2023 r właścicielka sklepu internetowego Benevento otrzymała ode mnie zwrot towaru wraz z formularzem odstąpienia. Od tamtej pory dwa razy wzywałam ją mailowo do zwrotu środków, na co miała 14 dni od otrzymania towaru. Na moje maile nie reaguje. Towar także otrzymałam z opóźnieniem - po korespondencji mailowej - wtedy Pani K F jeszcze zechciała odpisać. Po tym jak nie otrzymałam zwrotu środków próbowałam wystawić dla sprzedawcy opinię - nie da się tego nigdzie zrobić. Dotarłam do forów internetowych, gdzie osoby, które dokonały zakupu w sklepie Benevento opisują dokładnie te same sytuacje w jakiej ja się znalazłam - nie oddawanie środków, zero komunikacji. To obraz uczciwości sprzedawcy. Dla mnie to na pewno nauczka, żeby nie dokonywać zakupów w sklepach internetowych, które uniemożliwiają wystawianie opinii. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Nadal oczekuję zwrotu środków od sklepu. Przede mną rzecznik konsumentów, zgłoszenie oszustwa na policji, a na koniec sprawa sądowa. (czytaj więcej)